Drift City - PL_TEAM
Strona Główna - Artykuły - Forum
Search   
Nawigacja
Strona Główna
Artykuły
Forum
Szukaj

baze calculator

Online
Gości Online: 1
Brak Użytkowników Online

Zarejestrowanch Uzytkowników: 1,266
Nieaktywowany Użytkownik: 1739
Najnowszy Użytkownik: cgilbwvbgb
Na Forum
Najnowsze Tematy
Koniec dc na gamecampus
Need For Speed World...
problem z logowaniem
Sticker / Nalepki - ...
NFS Hot Pursuit !!!
Najciekawsze Tematy
DriftStreet [209]
nowe logo strony [101]
galeria [78]
boss HUV [70]
Koniec DC ijji [69]
Aktualne na forum
FAQ: DC GC
------------------
Game Modes
------------------
Filmy
galeria
Pimp My Garage
Party Patrol
huv farming
Ostatnie Artykuły
Team Roo vs. OMD
HUV - High-Tech Unma...
jak zacząć grać
joy2key
Patrol
Statystyki

Zobacz Temat
Drift City - PL_TEAM | Drift city | Informacje/update
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Autor Koniec DC ijji
BufoN
Użytkownik

Postów: 49
Data rejestracji: 29.07.09
Dodane dnia 30-09-2010 08:29
W sumie mozna sie bylo tego spodziewac :

http://forums.ijji.com/showthread.php?p=11796876#post11796876

Z info wynika, ze mozna przeniesc postac z samochodami (nie ma slowa o czesciach)
na nowe amerykanskie DC, ale prowadzone przez inna firme. Ale cos mi sie wydaje, ze postacie europejskich graczy zostana utracone...


edit:

sprawdzilem : mozna przeniesc tylko jedna postac z konta, mito/itemy zostana utracone. w zamian cos tam sie dostanie^

http://drift.ijji.com/transfer.nhn

link do nowej strony DC USA :

http://driftcity.gamescampus.com/



Edytowane przez BufoN dnia 30-09-2010 08:39
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
volvoc303
Użytkownik

Postów: 488
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.05.08
Dodane dnia 30-09-2010 10:48
no jaja sobie robia >.>

a czy tam tez obowiazuje EU ban? -.-


DZIWKI, KONSERWY, DRIFT CITY BEZ PRZERWY
GG 11111365 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
bartekbb2
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 218
Miejscowość: Toruń :)
Data rejestracji: 25.07.08
Dodane dnia 30-09-2010 11:00
smiley <placze> czemu ijji zrezygnowalo ;,,(,,, tak fajnie bylo smiley... a co z teamami przeniosa ?




Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
bartekbb2
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 218
Miejscowość: Toruń :)
Data rejestracji: 25.07.08
Dodane dnia 30-09-2010 11:03
a co sie dostanie a jak ktos ma high gr beta spd +14 i caly set +15 to co za to dostanie to ponad 1 miliard kosztowalo go zeby zajebac mu to zomg ciekawe co to za nagroda




Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
BufoN
Użytkownik

Postów: 49
Data rejestracji: 29.07.09
Dodane dnia 30-09-2010 11:08
zaakceptowalem przenosiny postaci na ten nowy serv, bez wlaczonego hotspota i dostalem epin ktory bedzie pozniej potrzebny do aktywacji , nie wiem nic o blokadzie, z forum nowego dc :

Hi everyone,

IJJI transfers
No one likes server transfers. It is a hassle for the players, developers, and the game masters. BUT it is the only way to keep playing Drift City. Wer17;re sure your17;ll have even more fun playing on GamesCampus servers with the upcoming updates that will be released as soon as we launch. Ir17;ll explain those upcoming updates soon!

Transfer process:
IJJI will open their transfer process page asking if you want to transfer your character OR get some compensation for the Gcoins and have your characters deleted. If you do decide to transfer, after filling out the information requested, IJJI will give you a PIN code. DO NOT FORGET your pin code! You will need to enter that PIN code later at GamesCampus so we know which character from IJJI is transferring to the GamesCampus account.

The last day to apply for the transfer is October 28th but please donr17;t wait until the last minute. We will get all the information after the server closes and start preparing our servers. We are scheduled to go live on November 1st at 11:00AM PST (server time).

Transfer policy:
Players will only be able to transfer 1 character from their IJJI account. The characterr17;s level and obtained vehicles (bought or earned) will be transferred. Parts and option items will not be transferred since wer17;ll be upgrading the parts system to make it simpler and also more powerful.

Mitos will not be transferred BUT we will give compensation items & mitos. Once we finalize everything, wer17;ll announce it to everyone.
Here are some items that wer17;ll be giving to the transferring players. Mito & credits amount has not been determined yet but there will be some!

Part 1:
Mito Drink (30 Days)
EXP Drink (30 Days)
Item Drink (30 Days)
Aero set coupon 50% (3 units)
Car upgrade coupon 50% (3 units)
Enhancement formula (99 units)
Tire gift box (7 Days)
Wing gift box (7 Days)
Booster gift box (7 Days)

This is just part of the compensation and still it is not finalized.

Upcoming updates:
5th City: Mitro City
New dealership system
1st Drift shop upgrade
Game optimization
Main screen modification
GT Championship system
AI Battle mode
2 New cars
New parts for customizing your cars
And much more!

You can enjoy all these new updates on your favorite character on your new home, GamesCampus!

Wer17;ll post any updates as soon as we receive it from our developers on the transfer policy, process, schedule, and upcoming updates.

Thanks,
GM Silkky

_________________
Drift City GM - Silkky


czesci i mito sie traci, dostaniesz pewnie ulamek tego co miales...nowy server nowa ekonomia bez hackowanego mito... trzeba miec nadzieje, ze beda lepiej prowadzic DC niz ijji ktore juz od roku olewalo ta gre



Edytowane przez BufoN dnia 30-09-2010 11:20
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
bartekbb2
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 218
Miejscowość: Toruń :)
Data rejestracji: 25.07.08
Dodane dnia 30-09-2010 11:43
no niby tak daj gg pogadamy smiley




Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
saki171
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 301
Miejscowość: Legnica
Data rejestracji: 09.12.08
Dodane dnia 30-09-2010 18:19
Ale kurwa jaja smileysmiley
Może Campus będzie lepiej tą grę prowadził? smiley Nie ma co płakać jak narazie ... szkoda mi tylko mojej enigmy PB smileyP Ale Metro V8 zabieram, za dużo kasy wyłożyłam na GC ;P
Jutro rusza wklepywanie PINów co nie??




...by Volvoc :*
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
Spider004
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 249
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 17.10.08
Dodane dnia 30-09-2010 18:34
Witam :-) też przeniosłem konto smiley tylko kur....a mac szkoda ze nie przeniosą mojego setu High gr beta +12 i mito :-( zzzzzzz


Zarejestruj się i graj w najlepszą grę samochodową MMO Drift City http://gamescampus.com/invite/?h=019AD773&t=sns




Edytowane przez Spider004 dnia 30-09-2010 18:37
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
saki171
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 301
Miejscowość: Legnica
Data rejestracji: 09.12.08
Dodane dnia 01-10-2010 10:00
Gdzie się ten PIN wprowadza? smiley

EDIT:
To nie będzie czasem pod koniec października??




...by Volvoc :*
Edytowane przez saki171 dnia 01-10-2010 10:07
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
bartekbb2
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 218
Miejscowość: Toruń :)
Data rejestracji: 25.07.08
Dodane dnia 01-10-2010 10:52
no przenoszenie harow konczy sie 28 pazdziernika czyli jeszcze 27 dni xD a co bedzie dalej to niewiem




Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
Spider004
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 249
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 17.10.08
Dodane dnia 01-10-2010 12:21
Elo co ja mam zrobic z tym kodem PIN ? gdzie go wklepać ? xD A co do gry wykupiłem all v9 car z ah czyli Leoporda, Huntera ST, FateST mam nadzieje ze mi ich nie zabiorą po przeniesieniu konta smiley


Zarejestruj się i graj w najlepszą grę samochodową MMO Drift City http://gamescampus.com/invite/?h=019AD773&t=sns



Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
saki171
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 301
Miejscowość: Legnica
Data rejestracji: 09.12.08
Dodane dnia 01-10-2010 13:55
No tak, przenoszenie, ale gdzieś tam, coś tam wyczytałam, że pod koniec miesiąca odpalą pewną stronkę, gdzie można będzie wklepać kod PIN smiley
Mam nadzieje, że to tak będzie, bo nie chce stracić mojego Metruska smiley

Jesteście przekonani do Campusa?? smiley Wracacie na amerykańskie DC? :]




...by Volvoc :*
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
BufoN
Użytkownik

Postów: 49
Data rejestracji: 29.07.09
Dodane dnia 01-10-2010 17:43
nie moze byc gorzej niz u ijji... co do epin : trzeba stworzyc konto na gamecampus i dopiero mozna podac epin (tak wyczytalem, jeszcze nie sprawdzilem )


Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
Spider004
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 249
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 17.10.08
Dodane dnia 01-10-2010 19:01
Sprawdziłem i dalej nie da rady mimo rejestracji smiley


Zarejestruj się i graj w najlepszą grę samochodową MMO Drift City http://gamescampus.com/invite/?h=019AD773&t=sns



Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
Domino5740
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 61
Data rejestracji: 11.08.10
Dodane dnia 02-10-2010 03:24
z tego co wyczytałem narazie nie ma możliwości transferu postaci (wpisania PINU)
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
volvoc303
Użytkownik

Postów: 488
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.05.08
Dodane dnia 02-10-2010 04:51
nie wiem czy doczytaliscie...
ALE BEDZIE PIATE MIASTO smileyOOO


DZIWKI, KONSERWY, DRIFT CITY BEZ PRZERWY
GG 11111365 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
volvoc303
Użytkownik

Postów: 488
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.05.08
Dodane dnia 02-10-2010 05:01
ale podoba mi sie koncepcja
widze ze ludzie zaczynaja wracac
kto wie.. moze bedzie PL_TEAM mkII? ;d


DZIWKI, KONSERWY, DRIFT CITY BEZ PRZERWY
GG 11111365 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
Domino5740
Użytkownik

Avatar Użytkownika

Postów: 61
Data rejestracji: 11.08.10
Dodane dnia 02-10-2010 08:59
wow 5 miasto?? Ja dopiero w drugim jestem smiley
Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
volvoc303
Użytkownik

Postów: 488
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.05.08
Dodane dnia 02-10-2010 09:20
no narazie sa 4 smiley
"Moon Palace", "Koinoia", "Cras" i "Oros".
Teraz dojdzie jeszcze "Mitro City"

mysle ze mozna ten etap nazwac : DRIFT CITY - STAGE 3


DZIWKI, KONSERWY, DRIFT CITY BEZ PRZERWY
GG 11111365 Wyślij Prywatną Wiadomość
Autor RE: Koniec DC ijji
volvoc303
Użytkownik

Postów: 488
Miejscowość: Lublin
Data rejestracji: 09.05.08
Dodane dnia 02-10-2010 09:27
jeszcze takie pytanko
o co chodzi z tym OPT-OUT dokladnie?


DZIWKI, KONSERWY, DRIFT CITY BEZ PRZERWY
GG 11111365 Wyślij Prywatną Wiadomość
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Skocz do Forum:
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło



Nie jesteś jeszcze naszym Użytkownikiem?
Kilknij TUTAJ żeby się zarejestrować.

Zapomniane hasło?
Wyślemy nowe, kliknij TUTAJ.
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

Spider004
22/05/2021 10:54
O siema. Co to za remaster ? Stare konta działają ? Czy to jakiś tylko remaster zrobiony przez fana gry bez przyszłych aktualizacji ?

Razerr
27/07/2020 14:06
Siemanko wariaty ;p, Pawełek wspomniał już o nadchodzącej dacie Open Bety prywatnego serwera, w związku z tym zrobiliśmy serwer PL_TEAM na discordzie https://discord.gg/NtmWtm
a


spawelek
27/07/2020 12:44
Chłopaki !! 1 sierpnia Open Beta Testy Drift City remastered. Konta z obt zostają

Doob
28/06/2020 12:09
o zesz Ty Panie, niech to zrobia!

Sirys
29/03/2020 21:37
mam takiego niusa https://www.driftcity.eu/
już od jakiegoś czasu pracują nad DriftCity remastered, po około 10 latach przerwy miło by było jeszcze raz spotkać stare znajome nicki ;D


Sirys
29/03/2020 21:37
ooo pozdrawiam michal1415 ;P

michal1415
15/03/2020 21:00
Pozdrawiam was ziomeczki smiley

rafcina
19/11/2016 16:39
Ok Ok, wysłałem zaproszenie smiley Jak ktoś chciałby się do mnie odezwać to mój steam poniżej: https://steamcommunity.co
m/id/onewoordt/


SDZ
19/11/2016 03:19
DC nie ma, xfire nie ma. Co to ma być. smiley Jak co masz tu mojego stima: http://steamcommunity.com
/id/sz4jba/


rafcina
15/11/2016 20:06
próbowałem ściągną
63;, a tu dupa - serwer wyłączyli :c


Archiwum

Załóż : Własne Darmowe Forum | Własną Stronę Internetową | Zgłoś nadużycie